Als gids in jouw digitale marketing zorgen we voor:
O1
Structuur & houvast via een duidelijk stappenplan
O2
Je weet ten allen tijde waarin je investeert, én waarom!
O3
To-the-point-communicatie in begrijpbare taal
O4
Een ‘getting things done’-mentaliteit met oog op resultaat
Zij gingen je al voor
Herken je volgende zaken?
- Ik heb eerder onsuccesvol samengewerkt met één of meerdere online marketing agencies
- Voor mijn huidig agency ben ik een nummer
- Mijn huidige manier van werken levert te weinig concrete resultaten op
- Ik wil vooral werken met oplossingen op maat en niet vasthangen aan pakketten
- Wij hebben te weinig interne kennis om kwalitatief met digitale marketing aan de slag te gaan
- Ik heb geen idee hoe en waar ik moet beginnen
We got you!
Tijd voor verandering.
Tijd om aan betere digitale marketing te doen.
Onze aanpak
O1 Audit
- In kaart brengen van de huidige situatie
- Mogelijkheden duidelijk uitgelicht
- Prioriteitenlijst op basis van opportuniteiten, urgentie en benodigde resources
O2 Strategie
- Niet te complex, op maat van een KMO
- Focus op ‘getting things done’
- Dient om enkel ad hoc marketing inspanningen te vermijden
O3 Uitvoeren
- Mix van quick wins en projecten met oog op lange termijn resultaten
- Gedreven door resultaat
- Testen voor een klein(er) budget en dan succesvolle tests opschalen
- Gaan van content creatie tot het technisch opzetten van een campagne of SEO-strategieën
- 100% ontzorging indien gewenst
O4 Verbeteren
- Continu opvolgen van de resultaten en bijsturen waar nodig
- Uitgebreid blijven testen en enkel bij succes opschalen, anders alternatief uitwerken of stoppen
- Concrete rapporten met focus op cijfers die voor jou belangrijk zijn
Wat kunnen we voor je doen?
Benieuwd naar meer?
Over Mañana
Mañana is een digitaal marketingbureau bestaande uit een 3-ledig team marketingexperten die een oprechte overtuiging delen dat veel KMO’s beter verdienen op vlak van digitale marketing.
Daarbij kiezen we voor kwaliteit boven kwantiteit en is een persoonlijke, begrijpbare en to-the-point-communicatie cruciaal. Geen grote toeters en bellen, maar gewoon werken aan wat jouw KMO nodig heeft. Met een blik op vandaag én morgen. Let's go!